Niets is wat het lijkt

5 augustus 2017 - Phuket, Thailand

Vandaag een dag vol gezichtsbedrog en illusies....

Het tripje van vandaag begon met een bezoekje aan Baan Teelanka... the Upside Down House. Een complete ondersteboven gebouwde woning.... staand op het dak, met de kelder bovenop....
Ook in de woning is niets waar je het zou verwachten... Al lopend over het plafond staan alle meubels netjes op de vloer.... boven je hoofd!!! Een mooi plek voor een paar grappige fototjes....

Daarna snel terug de TukTuk terug in... dwars door Phuket stad... waar de bouwwerken uit de tijd van de Portugese overheersing her en der nog herkenbaar zijn. (Verstopt tussen het moderne beton, arme golfplaten gebouwtjes en achter diverse enorme reclameborden)

Op naar het volgende uitstapje... het Trick-Eye museum... We hebben vanaf het begin van het museum tot het eind van het museum ontzettend veel lol met z'n 4en gehad. Het hele museum staat vol met 2 dimentionale schilderijen/tekeningen die dmv fotografie worden omgetoverd tot 3 dimensionale schilderijen/tekeningen met jezelf (of in ons geval heel vaak je kind) erin...Zo staan Josh en Evy te plassen met de Hulk, is onze Evy een echte engel, doet Josh aan parasailing en liggen papa en mama gewoon naakt in bed (oh jeej wat zeg ik nu) en nog heel veel foto's meer....wat hebben we gelachen!!

Nu hup de Tuk Tuk weer in en lekker terug naar het hotel waar we nog even lekker kunnen relaxen in het zwembad en mama nog even kon genieten van een heerlijke massage...