Een avondje de stad in...

25 augustus 2018 - Pattaya, Thailand

Pattaya.... een kustplaats aan de 'Golf van Thailand'....  en ook de plaats waar onze Villa ligt.... behalve een strand en de nodige hotels is er nog veel meer te zien in Pattaya.... winkeltje na winkeltje.... de vele vele bars en restaurantjes.... de tientallen boten die voor anker liggen in de baai.... en natuurlijk Walking Street.... aan het einde van de boulevard begint deze straat.... een kilometer lang bars... go-go clubs.... en alles wat god verboden heeft..... de politie is er alleen maar om vechtpartijen te sussen en indien nodig.... een ambulance te bgeleiden....

Even voor 6 uur liepen we door deze straat.... alles was nog relatief rustig.... de bodygards zijn alles voor de deur aan het klaar maken en enkele "dames" maken zich nog een beetje op.... dus eerst maar een restaurantje gezocht.... hapje eten.... een New York's tentje (ook voor de kids leuk) met uitzicht op de baai en discobootjes....na anderhalf uur lopen we weer naar buiten en begint langzaamaan de gekkigheid... de kinderen weten niet waar ze moeten kijken.... het is 3x zo druk en de straat staat vol met halfnaakte "dames" die de heren en mooi menuutje aanreiken... ook onze heren wordt het menuutje voorgehouden als ze even iets te ver van de kinderen vandaan lopen..... een menuutje MET plaatjes🙈!!!

Om de kids maar even wat afleiding te geven besluiten we een speciaal ijsje voor ze te kopen..... rolletjes ijs die gemaakt worden op een ijskoude plaat met plamuurmessen (zie filmpje + foto)..... SMULLEN MAAR... daarna snel naar de taxi om de kids weer lekker in hun mandje te stoppen.

1. Guillemette:
    25 augustus 2018
    Die villa, wat zal je eigen huis klein lijken. En grappig hoe ze dat ijs maken