Back 2 Bangkok

31 augustus 2018 - Pattaya, Thailand

We vertrekken weer van Koh Samet..... om 12 uur uitchecken uit het hotel.... Boot terug naar het vaste land om 2 uur geregeld.... dus alle tijd om rustig nog even aan het strand te lunchen (Kip Hatsjoe)....

Na de lunch hebben we de koffers opgehaald en staan we ruim op tijd op het strand te wachten op boot nummer 2.... het is bijna een uur later als de boot eindelijk aankomt.... geen probleem.... we hebben vakantie en dus de tijd.... instappen en wegwezen.... of toch niet.... de boot vaart het volgende strand op.... er moeten nog meer mensen mee.

Als met pijn en moeite iedereen en alle bagage aan boord is gaan we.... nou ja.... niet echt van harte.... de boot is veel te zwaar en heeft enorm veel moeite om naar de overkant te varen.

Terug van Koh Samet... nog 1 nachtje in de villa.... lekker zwemmen in ons eigen zwembad.... nog even voetballen met de boys.... eten bij Jasmine's (mocht je ooit in Pattaya zijn.... Absoluut de moeite waard) en vast alle koffers inpakken.... morgen nog 1 dagje in Bangkok.

1. Guillemette:
    31 augustus 2018
    Geniet van jullie laatste vakantiedag in Bangkok en een goede terugreis