life @ The Villa

26 augustus 2018 - Pattaya, Thailand

De Villa zou ons rustoord worden,  dat hadden we de kinderen beloofd..... dus zo gezegd zo gedaan..... veel zwemmen in ons mooie zwembad🏊‍♀️,  met de grote opblaaseenhoorn🦄, het grote ajaxvlot en natuurlijk weer Flammie de flamingo uit Phucket... ook hadden we voor de jongens 2 opblaasbare doeltjes meegenomen, zodat ze lekker met een bal in het zwembad konden spelen, maar die zijn al snel geëindigd onder de carport voor gewoon voetballen.... ook erg leuk natuurlijk!

Maar we moeten natuurlijk niet alleen drijven in het zwembad, dus zijn er ook verschillende wedstrijdjes gehouden..... onderwaterwedstrijdjes waren met stip het populairst (Markell maakte iedereen in met maar 2 en een halve slag bij de overkant zijn of gewoon heen en weer onder water💪)...Tess en Evy zwemmen al de hele vakantie zonder bandjes (en dat gaat vet goed) en doen dus gewoon lekker fanatiek mee aan de wedstrijdjes 😄.... Emiel en Sander hebben ook nog een potje 'wie het ergst kan verbranden' gedaan.... hier waren echter alleen maar verliezers.... Naast het zwemmen werd er ook nog lekker met de lego gespeeld... gekleurd en Koen Kampioen gelezen....

We wilden echter ook nog wat anders gaan doen dan alleen maar in de villa luieren.... op pad naar.... Mini Siam... een Madurodam-achtig park met de meest beroemde bouwwerken van de wereld (de Eiffeltoren.... Tower Bridge... het Vrijheidsbeeld)... Daarnaast een enorme variatie aan bijzondere Thaise gebouwen... waarvan we er een flink aantal net live hadden gezien.

Als afsluiter van de dag ..... die avond nog gezellig naar een food-market geweest.... De meest uiteenlopende Aziatische gerechten worden hier voor je klaargemaakt... met als absoluut succes nummer een Fruit-shake voor meer 25 Baht!!!!