Rome dag 4/4

30 juli 2022 - Rome, Italië

Rome dag 4/4.

Vandaag vertrekken we uit Rome... ruim 6 uur rijden naar de volgende locatie. .

Maar eerst... zoals beloofd... hebben we deze dagen ontbeten bij Barberini, de bakker tegenover het hotel.

Josh en Evy ontbijt @BarberiniOliver ontbijt @ BarberiniOntbijt @Barberini

Bij binnenkomst sta je in een iniminie ruimte... de Italianen verdringen zich aan de bar voor een kop koffie en een croissant en de lokale politieagenten wisselen elkaar af voor het halen van een ontbijtje...

Het lijkt een enorme chaos, met 4 man die achter een toonbankje, in het Italiaans tegen elkaar staan te roepen en de afwasser die de koffiekopjes terugbrengt maakt, de kakofonie van geluid compleet....

...maar de koffie smaakt spectaculair, het schuim van de cappuccino is zo vol en romig....

Koffie @ Barberini

de croissants zijn beter dan die van menig Franse bakker...

Ze zeggen dat beelden meer zeggen dan 1000 woorden, maar smaak is erg lastig vast te leggen met een foto...

Taart van Barberini

Maar het allereerste wat er gebeurt als wij binnenlopen op dag 4.... is dat het voltallige personeel 'Oliver'! roept... en ons mannetje met die blonde krullen de hele boel op stelten zet... het koffiezetten komt totaal tot stilstand en iedereen is alleen maar bezig met hem.

Na het ontbijt de auto in... en door... ruim 600 km te gaan naar de volgende camping... net boven Venetië... lekker een dagje in de auto...