Waterpret

3 augustus 2022 - Eraclea Mare, Venezia, Italië

In de omgeving van de camping is niet veel te doen... het is er vlak... en leeg... de Sea Life in het dorp verderop... is permanent gesloten... maar gelukkig zijn er genoeg zwembaden... en dus voldoende waterpret.

(Wel even een bedje en parasol reserveren bij de receptie) maar dan zit je wel lekker...

Ff een stukje rijden

we genieten heerlijk van de zwembaden... Oliver kan niet stoppen met de glijbanen (overigens ook bij de andere kids, absoluut favoriet).... en als er dan genoeg gegleden is, moet er ook nog even  worden rondgedobberd op de opblaasfiguren... voor Oliver kan er niet genoeg gezwommen worden... pas als we hem uit het zwembad halen, kan hij toegeven aan de vermoeidheid.... Zodra Oliver eenmaal in slaap valt, nemen we natuurlijk ook even de tijd met de oudste 2. Balletje gooien met Josh en handstanden maken in het water met Evy.....super gezellig!

Chillen @ the poolIMG-20220802-WA0005

En het is nodig... om af en toe even het water in te duiken... het is namelijk warm.... heel warm...

Thermometer

Als je de camping af loopt, loop je via een strook pijnbomen zo het strand op, de Adriatische zee in... zodra de kinderen het zand en water zien, gaan de slippers uit en rennen ze regelrecht de zee in.... het water is er heerlijk warm.... pootje baden, zwemmen, snorkelen, schelpen zoeken, krabben vangen, zandkastelen maken... de kinderen vinden het heerlijk.

20220801_18083020220801_18064920220801_180808

Helaas is er ook een keerzijde van veel water in de omgeving.....er zijn ook heel veel muggen. Evy en Markell hebben het meeste last, maar Sander moet er dit keer ook aan geloven....en dus branden we elke avond citronella kaarsen en wierook spiraaltje.... spuiten we onszelf helemaal vol met antimuggenspray.....het mag helaas niet baten.....we zitten ondertussen allemaal al boven de 20 muggenbeten per been 😟.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rob:
    3 augustus 2022
    Pfff wat een temperaturen daar! veel in het water en veel water innemen schijnt te helpen ;-) Sterkte!
    En die muggen daar aan de Adriatische zee, da is echt wel een dingetje... DEET doet doorgaans wonderen, maar sommige muggen kunnen niet ruiken, helaas.
    Veel plezier in zwembad en zee!
  2. Caro:
    3 augustus 2022
    Heerlijk om zo ontspannen te kunnen genieten! 😎 En wat betreft de muggen, het zij zo. Straks als jullie weer thuis zijn, zijn 🦟 er ook! 🤔
  3. LeGoDu:
    4 augustus 2022
    Das best wel warm, ja! Dikke knuffels van ons voor jullie! Stay safe