Nog één keer

10 augustus 2017 - Kammala, Thailand

De baai waar Kamala aan ligt wordt aan twee kanten begrenst met bergen.... Op de mooiste plekjes op die bergen staan nog een aantal hotels en restaurants.... Gisteren zijn we nog even gaan lunchen bij 'the Deck'... Een van deze restaurantjes met een schitterend uitzicht over de baai...

Daarna zijn we ook nog even een ritje gaan maken met de Disco TukTuk.... nergens heen... gewoon even een klein rondje... maar wat was het weer een ervaring... dreunend van de bass stuiterde wij met onze TukTuk al swingend en dansend door de omgeving!

Vandaag dan ons laaste dagje Thailand.... nog één keertje genieten van heerlijk in en om het zwembad hangen.... nog eventjes het dorpje in om wat laatste dingetjes te kopen.... even op de koffer zitten om hem dicht te krijgen.... nog een keertje een Thaise pannenkoek eten.... omdat Evy dat zo graag wilt en omdat dat zo lekker is.... en nog even een hartverzakking krijgen als je moet afrekenen met het hotel.... best leuk zo'n poolbar.... nog één keer de minidisco.... en dat allemaal....

....voordat we vanavond laat terugvliegen naar Nederland.

Vandaag was de laatste dag Thailand.... nou ja voor deze keer dan.... wat een fijne vakantie in een schitterend land....
als je het me nu vraagt, gaan we zeker nog een keer terug!!!

1. Guillemette:
    10 augustus 2017
    Goede terugreis. Het was erg leuk om te lezen al die verhalen
  2. Caro:
    Dank voor de mooie verhalen! Goede reis!!❤
  3. LeGoDu:
    11 augustus 2017
    We hebben alle verhalen gelezen, en genoten (óók van de mooie verhalende schrijfstijl!!!!!). Én die foto's, wat heerlijk om die 4 blije kindergezichten te zien, want ook al ben je mama en papa, je blijft diep van binnen toch altijd ook nog kind (gelukkig!) en dat merk je (zichtbaar) als je met je kinderen mag genieten als kind.
    Wij hebben al onze reacties opgespaard, doordat we zelf een heerlijke vakantie hebben gehad in Zweden. Gauw weer afspreken om de herinneringen te delen en levend te houden. Geluk is een van de weinige commodities die meer worden door ze te delen :-)
    ❤️
  4. Marjolijn:
    13 augustus 2017
    Wat heb ik genoten van jullie prachtige verhalen.
    Jammer dat het voorbij is.