Lazy day @ the Pool

1 augustus 2017 - Kammala, Thailand

Je kent ze wel..... van die dagen waarop je helemaal NIETS gaat doen.... Wij hebben ze ook.... meestal om de dag... dagje op stap.. dagje relaxen.... Voor de Kids... zeggen we dan...

Vandaag was niet zo'n dag.... we gingen (opnieuw met zo'n grote speedboat) varen... nu naar Phang Nga.... Toen 's ochtends de wekker ging bleek al snel dat het beter was van niet... Markell was ontzettend misselijk. ... en na de ervaringen van vorige keer wisten we zeker dat dat geen goede combi is....

...en we hebben nu geleerd dat je hier dingen gewoon om 7 uur nog kan verplaatsen... TOP!! Wat bleek dat een goede keuze... Markell is bijna de hele dag echt ziek geweest....

Maar wat doe je dan... we hadden net een dagje in het zwembad achter de rug.... dan doe je er dus gewoon nog één!!!

Evy heeft het prima voor elkaar in het zwembad... drijft heerlijk rond met haar bandjes en oefent ondertussen voortvarend aan haar kikkerbenen... Ze heeft daarnaast haar collectie opblaasbare drijfdingen enorm uitgebreid... gisteren gingen er een stel Nederlanders van verderop naar huis... die besloten al die dingen, niet mee te nemen, en dus te doneren.... Aan Evy!!!!
Een tuin vol lucht dus!

Josh vermaakt zich ondertussen prima met de waterpolo doeltjes in het zwembad.... iedere dag even met Papa een klein wedstrijdje. ... Hij weet prima dat er in waterpolo niet al te voorzichtig met de tegenstander wordt om gegaan...

PS Markell is na een dagje rust weer helemaal opgeknapt.... dus we gaan overmorgen gewoon varen!!!